Mô tả công việc

- (80%) Develop customer-centric digital marketing strategies and programs that increase order conversion, thereby increasing sale and profitability

- Develop & execute strategies and programs to help achieve online sale goals as well as overall interactive goals including on-line advertising, search marketing, email marketing, CRM and other disciplines as needed

- Responsible for the day-to-day aspects of managing our website

- Build compelling reports & analysis with accurate & actionable recomendations

- (20%) Manage digital assets

- Manage Social channel (e.g Facebook, Zalo, Instagram) of Domino’s Pizza Vietnam.

- Manage 3rd parties to produce & distribute digital contents

Yêu cầu công việc

- 2-3 years experience in digital marketing.

- Solid experience in development and execution in: digital campaigns, website management, CRM management.

- Experience in QSR industry a plus.

- Good at communication skills in English.

- Self starter with excellent project management skills.

- Ability to work as part of a cross-functional team.

Phúc lợi công việc

- Benefits: follow labor rules, and more: party, sport activity, salary review, annual team building...

- Healthcare for you and your family

- Training opportunities

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 352 / 0
Logo Công ty TNHH Dịch Vụ Thực Phẩm và Giải Khát Việt Nam (VFBS) Công ty TNHH Dịch Vụ Thực Phẩm và Giải Khát Việt Nam (VFBS)
Lầu 5, Saigon Royal, 91 Pasteur, Phường Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
07/11/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Giám đốc/ Quản lý cấp cao

Ngành nghề
Marketing

Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Giám Đốc Digital Marketing (Digital Marketing Executive)
Công ty TNHH Dịch Vụ Thực Phẩm và Giải Khát Việt Nam (VFBS)
Nộp đơn